onsdag den 25. september 2013

Project life - week 24

Hej, så har jeg endnu et Project life spread klar.

Hi everyone, it is time for sharing my Project life week 24 spread.

Left side
Venstre side: Da jeg var ude at handle fandt jeg Zero'er med Claus og Majas navne 
på, de måtte naturligvis med hjem.
Min aftensmad i en aftenvagt: Rugbrød, kyllingesalat, bacon, 
tomater og gulerodssalat.
Vi besluttede os for at sælge campingvognen 
da vi ikke havde været ude at køre med den de sidste par år. 
Cæsar er blevet for gammel til at kunne være med til 
al den hoppen op i den og ned igen.
Vi fik årets første danske jordbær MUMS.

Left side: I went shopping and fortunately I found 2 CocaCola Zero's 
with the names Claus (my DS) and Maja (my DIL)
My lunch for an evening shift: Bread, tomatoes, chickensalad, 
bacon and grated carrots
We decided to sell our caravan.
The first strawberries this year.

Right side
Højre side: Det går fremad med arbejdet på skuret i haven.
Vi fik regn og hagl i juni.
Nicoline og jeg pjatter og fjoller meget, når vi er sammen 
(hun hjælper med at tage billedet her).
Hun elsker at få lov til at hjælpe med at lægge vasketøj i vaskemaskinen
og fylde opvaskemaskinen, med hjælp selvfølgelig.
Right side: Forward it goes with the shed.
We got a hail shower (unusual in June here in DK).
Nicoline and I are often fooling around when we are together 
(she is taking the photo).
She loves to put laundry in the washing machine and fill the dishwasher 
(with a lot of help)

The spread
Again I'm linking up with The Mom Creative Project Life Tuesday

Det var alt for nu, der er en aftenvagt der venter lige om lidt, - så fortsat god dag

I am off for an evening shift, - so I wish you a wonderful day.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud - flotte farver

    SvarSlet
  2. Dejligt at se du holder gejsten, Kirsten. Og fine grønne sider. Tænk at I har solgt c-vognen, det vidste jeg slet ikke, så fint man kan opsnappe nyhederne her på PL :-D.
    Jeg vist nået til uge 23 :( (den uge vi tager til England), det er lang tid siden jeg har kigget på det, så der blir noget at gå i gang med, vil jo også gerne noget andet scrap.
    Vi ses om nogle timer i Middelfart !

    SvarSlet