søndag den 5. januar 2014

December Daily #29 - #8

De sidste par år har jeg haft lyst til at lave en December Daily,
så i år gjorde jeg alvor af det, og Project life blev sat på stand-by i december.
Jeg gik allerede i gang med min december dagbog den 29. november 2013,
og jeg har udelukkende brugt materiale, som jeg havde i forvejen til bogen.

I put my Project Life on stand-by during December 
as I decided to make a December Daily instead. 
I only used what was in my stash and didn't buy anything new for this DD.

The front cover

Back of the frontcover

Den 29. november rykker julen for alvor ind i Esbjerg. 
Julebelysningen bliver tændt, skøjtebanen og Julehyttebyen på Torvet åbner 
og Julemanden kommer til byen fredag før 1. søndag i Advent, 
så jeg syntes det var en passende dag at starte på.

On November 29th. the Christmas moved into our town 
so I decided to start my DD on that Friday.

The Christmas lights were switched on
and

Santa came to town

Homemade stars



A present in Nicoline's stocking

A Danish Christmas speciality YUMMY

The first presents were bought

The old Santa (he is not very pretty but we love him)

Christmas decorations

Happy Birthday Kristian
-and Nicoline got a Christmas book in the stocking

We got a little bit of snow that melted away in no time

At the indoor Christmas market...

......buying stars

I morgen er det min første arbejdsdag i 2014. 
Allerede nu ved vi, at 2014 bliver et år med store forandringer. 
Ca. i uge 8 skal vi rykke ud af Akut Kirurgisk Modtagelse 
og over i nogle midlertidige lokaler, da afdelingen skal bygges helt om og renoveres, 
senere flytter vi tilbage i en stor Fælles Akut Modtagelse 
med ca. 75 akutte sengepladser indenfor alle specialer. 
Vi har ingen anelse om, hvor og hvordan vi kommer til at sidde 
i ombygningsperioden og man har glemt at afsætte plads til lægesekretærerne 
i den nye afdeling, så det må vi se til.

Jeg håber I synes det har været sjovt med et lille indblik i julen i vores familie. 
Jeg vender tilbage med flere sider senere.

Hope you enjoyed the little glimpse of our Christmas, I'll be back with more page.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar