lørdag den 28. maj 2016

Musik i gaden

Da vi sidste sommer besøgte Irland, var vi et par dage i Galway-området. Den ene dag sejlede vi ud til Aran-øerne, og den anden dag kørte lidt rundt ude i Connemara Nationalparken. Vi tilbragte selvfølgelig også noget tid i selve Galway, og der er ikke nogen tvivl om, at musik er noget, der fylder rigtig, rigtig meget i Irland. Da vi fik mulighed for at komme ind og se Trad on The Prom slog vi naturligvis til, det var et fuldstændig fantastisk show og en stor oplevelse, så hvis I skulle få mulighed for at se dette show, kan det varmt anbefales.

Men Irland og også = musik i gaderne, det er simpelthen bare så hyggeligt. På layoutet herunder ses en ung mand med sin banjo, - der var mange penge i hans kasse, så han havde bestemt ikke nogen lille dagløn den dag.


Som jeg flere gange har nævnt, så prøver jeg at få brugt noget af alle de gamle materialer jeg har liggende. Her er brugt noget af en gammel serie fra Echo Park, A Walk in The Park. Jeg blev inspireret af en skitse, jeg fandt på Pinterest (ses nederst i indlægget), til at bruge en masse rester og pynt, så layoutet er nok blevet mere rodet, end mine layouts normalt er, men det skal jo ikke være end hver gang......

Lidt gamle stickers og rester

Igen lidt rester, gamle stickers og en smule fra Freckled Fawn

Og her er så skitsen


Det var alt for nu, I ønskes en fortsat god weekend.


3 kommentarer:

  1. Det er et dejligt farvestrålende layout. Skønt den unge mand lige stod der hvor der var vægmalerier, som også gør billedet spændende ; )
    Vi har også været i Irland et par gange, sidst da min søn var i praktik i to måneder. Og vi har også nydt den dejlige musik der er i gadebilledet og på pubberne.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Ja,måske lidt anderledes layout end normalt fra dig. Men sjovt at prøve lidt nye veje. Det er super flot og spændende. Man bliver glad af alle de farver, og det hele passer jo sammen..at du så samtidig får ryddet lidt op, er jo bare fint.

    SvarSlet
  3. Passer da så fint til skitsen, og dejligt at få brugt nogle af de sager, vi får raget til os :-) Min datter var for mange år siden med sin musikskole (2001)i Irland og skulle give koncerter i Galway, så det må jo være noget af en musikby, men det giver jo også stemning og glæde !
    Jeg får ikke lavet en dyt scrap, det er faktisk lidt trist, må da virkelig tage mig sammen snart, jeg har jo masser af billeder, der kan scrappes...

    SvarSlet