søndag den 12. maj 2013

Project Life - uge 11

Allerførst vil jeg gerne sig tak for de søde kommentarer til jer, der allerede har været forbi her på bloggen.

First of all I would like to say thanks for the sweet comments to those of you who have already been around on the blog.

Det er blevet tid til Project Life for uge 11. Det har jo været færdigt længe, så det kan vel ikke være for tidligt.

It is time for Project Life, week 11. it has been finished a long time, so it surely can not be too soon.
  Hele spreaded/the spread


Venstre side: Uge 11 var ugen hvor Cæsar fyldte 13 år. Han forstår jo ikke at han har fødselsdag, alligevel han har altid fået en lille minutbøf denne dag. I år satte jeg et flag i, før jeg tog billede af maden, men det var nu kun pga. PL, det er IKKE noget vi plejer at gør. Kristian havde givet Jannie billetter i julegave til et show med Andreas Bo og en koncert med Mads Langer, han havde selvfølgelig clearet af med mig, om vi ville passe Nicoline de 2 aftener. Af forskellige praktiske årsager blev hun hos os om natten. Om morgenen havde vi "Kampen om mormors briller", og - nå ja, hun "vandt".

Left side: We celebrated Caesars 13 years birthday. Of course he does not understand it is his birthday, yet he has always a small steak this day. This year I put a flag in the steak before I took a photo of his food, but it was only due to PL, it certainly is NOT something we usually do. Kristian had given Jannie tickets for Christmas to a show with Andreas Bo and a concert with Mads Langer, he of course had cleared with me if we would take care of Nicoline the 2 nights. For some practical reasons, she stayed with us over night. In the morning we had a "battle for granny glasses" and - well, she "won".


Højre side: Siden fortæller om lidt af hvert. Jeg fik min nye skæremaskine, hvor jeg igen valgte en fra Fiskars. Jeg har "noget" med bananer, - er der banan i noget, MÅ jeg bare smage det. Når det skal gå rigtig stærkt i en travl aftenvagt, snupper jeg nogen gange et stykke rugbrød med banan. Vi fik mere sne, og vi var ude at spise på Restaurant 97 for at researche ift. hvor vi ville spise på vores sølvbryllupsdag. På vejen hjem tankede vi diesel hos Jet til 10,42 kr per liter.

Right side: The page is about a little of my ordinary everyday. I got my new paper trimmer and again I chose one from Fiskars. I have "something" with bananas - everything with banana flavour I just HAVE TO taste it. In a very busy evening shift I sometimes grab a piece of bread with banana. We got more snow and we went out having dinner at Restaurant 97. We have not yet decided where to celebrate our silver wedding anniversary. On the way home we refueled diesel at Jet for 10.42 kr per liter.

Det var alt for nu, tak fordi I kiggede forbi.

This was all for now, thanks for stopping by.

Knus Kirsten
Hugs, Kirsten

1 kommentar:

  1. Hvor er de skønne de sider og hvor er du god til, at få dem lavet! Jeg er håbløst bagud med min lille smash/pl ugekalender ting i år, men hvis det gode vejr fortsætter, kan det vel slæbes med ud på terrassen, så jeg kan scrappe lidt imellem havearbejdet? :)
    Rigtig god pinse

    SvarSlet