tirsdag den 4. juni 2013

DT-Sketches With A Twist - 25 Years

Så er skitsen og twisten for juni langt på Sketches With A Twist bloggen.

The June sketch and twist is up over at Sketches With A Twist.


Min fortolkning af den lækre skitse er et layout med B. og jeg fra den dag vi havde sølvbryllup. Vi havde ikke lyst til at holde fest, men ønskede os en stille og rolig dag sammen med familien, og vi havde en rigtig dejlig dag, præcis på den måde vi havde ønsket os. 

My take on this fabulous sketch is a page with my DH and I on the day we celebrated our Silver wedding. We didn't want a big celebration, so we had a wonderful, quiet day together with our family, exactly as we wanted.


Jeg har punched nogle sommerfugle ud af en helt almindelig transparent og lagt noget Stickels på i kanterne og lavet lidt prikker.

I punched out some little butterflies from a piece of acetate and added some Stickels.


Da jeg var i gang med transparenten lavede jeg nogle cirkler, hvor jeg også lagde Stickels på kanterne.

I also punched out some circles from the acetate and decorated the edges with Stickels.

Hva' så... vil I gerne se skitsen? - Her er den i hvert fald:

Do you want to see the fabulous sketch? Well - here it is:


og twisten for denne måned er

Brug noget der er gennemsigtigt

Du kan bruge hvad som helst, der er gennemsigtigt, - vi skal bare kunne se igennem det du bruger.

and the twist for this month is:
Transparency!

You can use any kind of transparency or even make your own with accatate and stamping or whatever you have lying around.
As long as we can see though it, its all good!!

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

2 kommentarer:

  1. Superflot layout og rigtig god effekt med de gennemsigtige ting. Ny smart ide.
    Og tillykke med de 25 år - hvis det er sket fornylig. Det er da lige gået min næse forbi.....uha da.

    SvarSlet
  2. Så har jeg fået flyttet dig over på din nye blog !
    Det er da en alt for vild side du har lavet, man skulle tro du havde deltaget i Mix it up-kurset på SS, hi-hi ! Vi har lært at lave med mange lag og grise med alt det våde og som noget nyt at bruge husblas, det er jo gennemsigtigt, så den idé skal du lige have til det måske-næste LO, fnis ! Men ellers så mange nye detaljer, superfint Kirsten. Mit mix-it up-LO koommer på senere.
    Vi er lige vendt hjem fra 1 døgn i s-huset, det har bare været SÅ skønt vejr, ligesom jeg kan li' det, ikke for koldt og ikke for varmt... det var næsten ikke til at komme hjem.

    SvarSlet