torsdag den 11. juli 2013

Project Life - week 17

Hej med jer, i dag er det tid til at vise Project Life uge 17.

Hi everyone, today I am going to show you my Project Life week 17,

Her er hele spreaded

Here is the whole spread.


Venstre side: Nu er alle undersøgelserne pga. af at jeg har været snottet og hostet 
igennem næsten et år afsluttet, det viste sig at være bivirkninger, 
og min blodtryksmedicin er igen-igen lagt om, 
så nu er jeg endelig fri for den vanvittige hoste, SKØNT! 
Selvom jeg kun flyttede kontor, og ikke afdeling som sådan, 
syntes mine søde kolleger at jeg skulle have farvel gaver. 
Torsdag aften fik vi, traditionen tro, varme hveder. 
Fredag i Bededagsferien blev brugt på at gøre huset ekstra grundigt rent.

All the examinations because of my coughing during almost a year are now completed. 
The coughing was side effects, so my medicine is changed once again  
and now I finally got rid of that crazy coughing, GREAT!  
Though I only moved to another Secretariat in the Emergency department 
my wonderful colleagues gave me farewell gifts. 
The evening before St. Bededag (a Danish holiday) we have the tradition  
that we eat some special hot buns (in Danish; Varme hveder). 
One of the holidays I cleaned the house thoroughly,


 Højre side: Claus og Maja var hjemme, så vi kunne fejre hans fødselsdag 
her i vores lille familie. Vi fik en dejlig middag med Bernds frugtsalat til dessert, 
det er altid et stort hit her i familien. 
Claus, Maja, Jannie og Kristian ville gerne på Korskro marked, 
og i mens var Nicoline hos os. 
Vi kørte en tur hen i Føtex for at handle og videre hen til vores bager 
og købte en jordbærtærte, som Claus og Jannie rigtig godt kan lide, 
til eftermiddagskaffen.

Right side:  Claus and Maja came home to celebrate Claus's birthday. 
We had a nice dinner and my DHs homemade fruit salad for dessert 
which alwas is a big hit in our family, YUMMI. 
While Claus, Maja, Jannie and Kristian visited the Korskro Market 
Nicoline stayed with us, We did some shopping  at the supermarket 
and bought a strawberrycake for coffee.

Lige nu arbejder jeg på PL uge 20, så jeg er håbløst bagud, men jeg hænger i. 
Der er 2 ugers ferie forude, så jeg håber at indhente noget af det.

Right now I am working on week 20, so I am far behind with the pages,
It is fun creating the spreads so I am holding on.

Har I set PL udfordringen ovre på Stuck On U Sketches?
Twisten er at der skal være 2 journaling cards på spreded
Jeg deltager også i denne gang

Have you seen the PL challenge over at Stuck On U Sketches?
I am participating again.

I am also linking up with The Mom Creative - PL Tuesday .

6 kommentarer:

  1. Uh, du haler ind på mig, er jo også bagud pga ferierejse og det gode vejr. Igen skønne og farverige sider, jeg tænker på, hvad mon en falsk jordbærtærte er hi-hi ?
    Dejligt du fik gaver, det fortjente du da også !
    Vi snakkes andetsteds.

    SvarSlet
  2. Oh wow..That is awesome, love your fun colors,pattern paper and all of the fun details.. I'm still so new to project life that seeing everyone's pages inspires me to get creative..
    thanks for sharing this with us girls over at S.O.U.S
    hugs
    Nanné

    SvarSlet
  3. I love all the rounded corners! I just love it all. Thank you for having it translated in English, I love reading everything on blogs - I am so nosy! I am glad you felt better, sounds like a cruddy time :(
    Thank you for joining us at SOUS, I can't wait to see what you do with the next challenges!

    SvarSlet
  4. LOVE this! LOVE the bold colors and the designs...
    This is just WAY too perfect and such a huge treat
    to have had you share this with us! Hurray!
    Hope to see you again!

    ~Leah

    SvarSlet
  5. Just fabulous. This spread looks great - thanks so much for linking up at SOUS!

    SvarSlet
  6. I think you used simple stories... love that company! If not, I still love it with all the multi colors! Awesome!

    SvarSlet