torsdag den 4. juli 2013

Layout # Mormors briller

Layoutet her er egentlig en design team opgave for Sketches With A Twist
så smut over på SWAT bloggen og se om der sker noget spændende derovre. 

Juli måneds twist er: 
 Brug karton som base på layoutet, - ikke noget med mønsterpapir ;-)

Actually I made this page as a DT-job over at Sketches With A Twist
so jump over and check out if something exciting is going on over there. 

The July twist is:
Use cardstock as the base.

 

Jeg har brugt hvidt karton som base og mønsterpapir fra Everyday Eclectic 
fra Echo Park, det er helt klart min yndlingsserie lige for tiden. 
Jeg elsker farverne og det småmønstrede papir er lige "mig"

I used white cardstock as the base and patterned paper from Everyday Eclectic/
Echo Park. Oh I LOVE this series.

Billederne er af Nicoline og jeg, som slås om mine briller. 
Hun har altid syntes de var SÅ spændende, 
og ja - selvfølgelig lod jeg hende vinde - HA-HA
Selvfølgelig er det en situation som skal med i hendes album.

The photos are of Nicoline and I battling for my glasses. 
She has always found them SO exciting, and - well, yes of course she won - LOL

Jeg synes Flair badgen passer rigtig godt både hvad teksten og
farverne angår

I find the Flair button just perfect for the page.



Jeg har haft denne store stofbeklædte abeknap liggende i lang tid, 
og endelig var der et layout, 
hvor jeg syntes den passede både til farverne og temaet. 

I have had this big Monkey button from Purple Pumpkin for a long time, 
finally I found it a great match for the papers.

Det var alt for nu. Det er snart weekend, så rigtig god weekend. 
Min kommer til at stå på et par dagvagter, hvad skal du lave?

This was all for now. I wish you a wonderful weekend. 
I am in a couple of dayshifts over the weekend, what are your plans?

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

3 kommentarer:

  1. Kirsten, jeg har tidligere på dagen skrevet en kommentar, men den er åbenbart væk, hvad sker der mon lige ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Aner det ikke. I formiddags og først på eftermiddagen - inden jeg tog på arbejde - rodede jeg meget rundt med opsætning af bloggen, måske er det derfor?

      Slet
  2. Dorit, det er altså mystisk for din kommentar ligger i min mailbox, og jeg kan se at tidspunktet er efter jeg er taget på arbejde, så det har ikke været fordi jeg har rodet rundt med bloggen, at den ikke er gået ind her.

    Her er den:
    Oh hvor fint, og den abekat klæder jeres abekattestreger ;-) Søde farver og pynt, og superfint LO til Nicolines album !
    Ja, vi har lige købt nye senge, har fået dem i dag, så der skal monteres mv. og så håber jeg vi skal ligge i dem i nat. Det er sådan nogen elevationssenge med trådløs fjernbetjening, hi-hi, håber vi kan hitte ud af betjene dem...
    Ellers skal vi have slået græs et vist sted mv. mv. mv. :-) God arbejdslyst så !

    SvarSlet