onsdag den 5. marts 2014

Project Life | week 6

Hej igen. Så er jeg klar med min første blogpost for marts, som er med mit spread for uge 6. Uge 6 var en helt almindelig uge, hvor der ikke skete en masse ud over det sædvanlige.

Hello again. I am ready with my first March post and today I am going to show the week no. 6 spread. Week no 6 was a quite ordinary week.

Week no. 6

Mandag fik vi lyst til Fajitas, med masser af lækker salat ved siden af, til aften. Når jeg er i aftenvagt tager jeg nogle gange et dejligt laaangt hyggebad om formiddagen, og det var lige hvad jeg gjorde onsdag. Jeg fik nogle dejlige badeprodukter fra Tromborg i julegave, og de blev taget i brug. Vi havde fået love til at have Nicoline til overnatning fra lørdag til søndag. Vi nyder bare SÅ meget at have hende hos os. Søndag støvregnede det, men det hindrede os nu ikke i at gå en tur om på skolens legeplads. Legepladsen er for børn i skolealderen, men Nicoline hyggede sig alligevel med at gynge og kravle i tovene med lidt hjælp. Man kan i hvert fald ikke kalde hende pivet.

Monday we had Fajitas and lots of delicious salad. Wednesday morning I took a looong relaxing bath with some new luxury bathing product I got for Christmas. Nicoline stayed with ud from Saturday until Sunday. We LOVE having her around. Sunday we ignored the drizze and went to one of the playground in our neighborhood. Actually it is a playground for older kids, but she loved climbing the ropes and the swing, you certainly can not say she is squeamish.

Jeg har flere spreads og et enkelt layout klar, så jeg er snart tilbage her på bloggen. 

I am ready with more spreads and a single layout, so I will soon be back.

I am linking up with the March Link-Up over at The Mom Creative

/Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar