søndag den 24. januar 2016

Project Life 2016 | Week #1 and #2

Jeg havde egentlig besluttet mig for IKKE at lave Project Life her i 2016, men man har jo et standpunkt til man tager et nyt. Lige efter Nytår sad vi herhjemme og snakkede om, hvornår et par forskellige ting var sket, og svarene blev fundet i de gamle Project life albums, og på det tidspunkt kunne jeg godt mærke, at det begyndte at rykke i mig for at fortsætte i år også. Jeg ved jo af erfaring, at jeg ikke får gjort hele året færdigt, men dét der er lavet, er jo lavet, og så må jeg jo bare glæde mig over det.BUM!

Jeg bestemte mig for, at projektet i år skal være ultra enkelt og det eneste nye der bør købes til det er flere lommer og eventuelt nogle små alfabet stickers, så nu er nogle af de ældgamle out-of-date materialer taget i brug, så jeg kan få brugt lidt af det også.
For at få et mindre format end de andre år, har jeg fundet et SN@P album frem fra gemmerne, som skal bruges i år.

Uge 1

Mønsterpapiret der er brugt til uge 1 er fra en ældgammel månedpakke fra My Scrapbook Nook, et firma som lukkede for flere år siden.

Uge 2

På spreaded fra uge 2 brugte jeg nogle kort fra Becky Higgins. Kork 2-tallet er fra Freckled Fawn.

Nu vil jeg til at gennemgå billederne fra uge 3, så jeg ikke kommer bagud allerede nu.

Tak fordi I kiggede ind.


1 kommentar:

  1. Godt du vil være med her i 2016... som dig bliver mit også enkelt og kun, når der sker noget særligt. Det er nemlig godt at bruge som dokumentation, når man kommer i tvivl om, hvornår noget skete ! :-) Jeg har dog bibeholdt 30x30, da jeg har fået indkøbt en del af dem.

    SvarSlet