mandag den 5. august 2013

306 trin/306 Steps

Det er længe siden jeg har lavet et rejse layout, WOW hvor jeg nød det. 
Jeg har brugt august måneds skitse fra Sketches With A Twist
Billedet er det sidste fra vores tur til Thailand i 2000... Bedre sent end aldrig.

I've made the last layout from out trip to Thailand back in 2000, 
well....better late than never. I used the Sketches With A Twist August sketch.


Twisten er at bruge en sikkerhedsnål
på layoutet...

The Twist is to use a Safety Pin on your layout.....

Når man skal fotografere f.eks en bygning eller som her en MEGA 
stor trappe, er det tit svært at få det hele med på
billedet. Det var lige præcis hvad der skete, da jeg skulle
tage billede af trappen her med de 306 trin, som førte op
til Doi Suthep templet i Chiang Mai i Thaland. 
Jeg købte et postkort med billede af trappen som jeg har brugt i stedet
for et foto, det er faktisk en ganske god måde at gøre det på.
Jeg må indrømme at 306 trin i 40 graders varme var lige
i overkanten af hvad jeg orkede, så jeg tog elevatoren.

Sometimes it is impossible to catch the entire subject when taking photos. 
I did not manage to catch all the 306 steps leading up to 
the Temple Doi Suthep in Chiang Mai, Thailand so 
I bought a postcard which acutally is the photo on this layout. 
I thought 306 steps in 40 degrees C/104 F was too strenuous 
so I took the elevator.


Lidt hjemmelavet pynt/Some handmade elements

Her august skitsen, som er lavet af 
Annette Gearside fra Australien

Here is the SWAT August Sketch created by 
sweet Annette Gearside from Australia

Vi vil rigtig gerne se jeres bidrag ovre på SWAT bloggen

We cannot wait to see your take on the sketch.

This monthe SWAT is teaming up with Show Us Your Stuff 
which means you can upload your take on the sketch on
both challenge blogs if all criterias are followed.
SWAT: Use a safety oin somewhere on your layout
Show us Your Stuff: Include a handmade embellishment
on your layout.

Tak fordi du kiggede forbi
Thanks for stopping by

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

3 kommentarer:

  1. Wauw siger jeg også, og sikke en udvikling, der er sket siden du lavede de andre Thailand-LOs !! Nemlig rigtig god idé med postkort, der viser billeder man ikke selv kan tage, ofte også luftbilleder.

    SvarSlet
  2. Thanks for joining in our challenge at SUYS. Your page is lovely. :)

    SvarSlet
  3. Lovely layout. Great colours and fabulous take on the sketch. Thanks for joining in at SUYS x

    SvarSlet