søndag den 18. august 2013

SMASHbook for Nicoline # 1

Jeg har bestemt mig for at lave en SMASH bog til Nicoline, 
som dokumenterer alle vores dejlige oplevelser sammen denne sommer. 
Nu er hun jo kun 18 måneder, så jeg har valgt at bogen skal være robust nok til 
at hun selv kan sidde og kigge i den, 
uden man behøver at være bange for at hun rykker den i stykker.

I thought I would make a SMASHbook for Nicoline 
documenting her summer with us. 
She is only 18 months and I would like the book stable enough 
so she can look in it without tearing it apart

My summer with Grandma and Grandpa
Jeg har købt en gammeldags scrapbog og beklædt for- og bagside 
med mønsterpapir, 
sat billede m.v. på og til sidst har jeg lagt selvklæbende bogbind på 
og washi tape på kanterne. 

I bought an old-fashioned scrapbook and covered the frontpage 
with patterned paper, 
decorated it and covered it once again with transparent 
 adhesive bookcover 
and put some washi tape on the edges.


Jeg har valgt at bogen skal holdes ret enkel med elementer og figurer, 
der er lette at snakke om, når man kun er 18 måneder, 
men samtidig skal den jo også indeholde en masse minder 
fra en rigtig dejlig sommer.

I don't want the SMASHbook to be too overwhelming, 
so I kept it rather simple with simple elements 
which are easy to talk about when you are only 18 months, 
but at the same time the book has to keep 
memories of a wonderful summer.

Happiness is.....having you in our lives

På den første rigtige side har jeg klistret et billede af os alle 3, 
teksten er "Lykken er....at have dig i vores liv"

On the first real page I put a photo of the 3 of us with 
the worlds "Happiness is....having you in our lives"

Towards new adventures
Teksten på bagsiden er - som det ses - "På vej mod nye eventyr".

Jeg har gang i flere projekter for tiden, lige nu ligger journaling cards
og diverse andre ting til Project life uge 25 og roder på mit scrapbord. 
Vi har frygtelig travlt på arbejde, og jeg er inde i en hård stime 
med vagter (først 4 vagter i streg, så en enkelt fridag 
og derefter 6 vagter i streg - det trækker tænder ud!!) 
så det er egentlig ikke fordi der er overskud til at scrappe, 
men på den anden side holder det mig også lidt i gang, 
at jeg har nogle hyggelige projekter at fifle med, 
så jeg forventer snart at være tilbage med mere SMASHing.

Currently I am working on many projects, 
right now journaling cards for my Project life week 25 
are covering my scraptable, 
but I will soon be back with more SMASHing.

PS
Til jer der kigger med her på bloggen, og som kender
Nicolines forældre.....
I sladrer ik' vel....! LOL

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

1 kommentar:

  1. Pyha - det lyder som om du har knoklet en vis legemsdel ud af bukserne, de sidste par uger Kirsten. Det arbejde tager da også al ens tid! :D

    Dit album til Nikoline er bare super sødt! Er vild med "kryds ordssiden" - det er godt fundet på:)

    SvarSlet