torsdag den 3. april 2014

Project Life | week 10

Hej, så er jeg her igen med en post med mit Project Life for uge 10, som også er mit april DT-bidrag for Life In Details. Det ville være skønt, hvis der er nogen der gider lege med derovre. Udfordringen denne gang er ganske let, - Brug pastelfarver.

Hi guys, I'm here with a post with my PL week 10 which also is my april DT take for Life In Details. Why not play along with us? This months challenge is a very easy one - Use pastels.

Sorry for the strong colors, they ARE pastels IRL

Uge 10 var ugen, hvor min dejlige mor kunne have haft fødselsdag, og vi var selvfølgelig på kirkegården med en blomst. Smerterne i min skulder var blevet værre og værre over de seneste uger, så jeg havde en af skulderkirurgerne, der arbejder i "min" afdeling til at kigge på den. Det er heldigvis kun betændelse i nogle slimsække, så det blev jeg sat i behandling for. Nu hvor Cæsar efterhånden er ved at være gammel, er vi særligt opmærksomme på at få taget mange billeder af ham, derfor de mange billeder af ham, bl.a. fra en skøn tur ud til Marbæk strand.

Week no. 10 was the week where my wonderful mom could have had Birthday, so of course we went to the Cemetery with some flowers for her. Lately I have had a lot of pain in my shoulder, so one of the doctors in my department examined the shoulder. Luckily it was only inflammation in some bursas and I got some medical treatment. Caesar is growing old, so we are very much aware of taking a lot of photos of him. That is  why there are a lot of photos of him from a wonderful trip out in the nature around here.

Jeg linker op til The Mom Creative April Project Life  hvor man kan få masser af PL inspiration.

I'm linking up with The Mom Creative April Project Life.

Det var alt for nu, tak fordi du kiggede forbi.

This was all for now, thanks for stopping by.

-/Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar