mandag den 28. april 2014

The Little Things..... | Coffee vol 1.

Hi everyone,

For me scrapbooking is about documenting my life, so I decided to make an album to document some of the little quite ordinary things in my life which I enjoy very much.

Cafe latte at Café Pia in Blåvand

One of the things I really enjoy is a nice cup of coffee. I am sure there will be more Coffee-pages now and then, so I called the layout "Coffee vol. 1"

Some details

Over at The Studio Challenges they are challenging us to use numbers on our layouts, and I am linking up to them. There are some fun challenges over there so I think you should check them out.

Enjoy the wonderful sunny (a least here in Denmark) Monday.

/Kirsten

4 kommentarer:

  1. Super flot layout! Sikke lækre farver, som går så godt til billedet. Smart at stemple så mange gange lige efter hinanden - det ser godt ud. :)
    Jeg får overhovedet ikke lavet layouts mere. KUN project life. Det er jeg egentligt ganske godt tilfreds med. :0) Men når jeg ser sådan et layout, som du har lavet her, kan jeg da godt få lyst til at lave et selv.
    God onsdag til dig.

    (det går rigtigt godt herhjemme - L er i gang igen for fuld fart - han har det godt og det hele går kun fremad!! - synes bare lige jeg ville give et pip om det, da du har været så sød at tænke på mig/os i den svære tid)

    Kram til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er jeg glad for, at det går godt hjemme hos jer, jeg har rigtig tit tænkt på hvordan du/i har det. Jeg savner at følge dig på din blog, men kan også sagtens forstå at du ikke lige får blogget. Faktisk tænker jeg tit på at stoppe med at blogge, men det er lidt min livline til scrapverdenen, og jeg er bange for, at jeg ikke vil få scrappet ret meget, hvis jeg ikke har bloggen her. - Så, tusind tak for opdateringen :-)
      Jeg er glad for du kan lide mit layout, det lille kaffe-stempelsæt synes jeg kan bruges til mange ting, da man jo kan sætte forskellige ord sammen.
      Rigtig god 1. maj.

      Knus
      Kirsten

      Slet
  2. I love this layout - coffee is one of my favorite treats too! Thanks for playing along with us at The Studio Challenges xx

    SvarSlet
  3. Mmmm! That looks amazing! LOVE your orange and aqua palette, too! Great take on our numbers challenge! Thanks so much for playing along with us in The Studio!

    SvarSlet