Viser opslag med etiketten Jul. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Jul. Vis alle opslag

søndag den 1. februar 2015

Layout | Remember The Good Times/Nu er det Jul igen

Today I'm going to show you another Christmas layout for Nicolines album. I always intend to finish my Christmas layouts by the end of January, but this year I have different creative project running so I think the deadline will be the end of February.


Nicoline LOVES to unwrap gifts. Here graddad got himself a little helper.

I used my all time favorite Christmas patterned paper line Eskimo Kisses from Basic Grey. All the embellishments are old ones from my stuff and some punch-outs.

Close up

I hope you are enjoying the Sunday. See you...





onsdag den 14. januar 2015

Layout | Christmas Layout With Nicoline

Hello,

Just a short post with a Christmas layout to show you.


Nicoline is the loveliest little Christmas girl to us. I love this cute photo of her so I created this page for her album.

I used the Christmas Countdown paperline from Bella Bvld., black cardstock, gold Stickles, gold stars from a local hobbyshop and the black letters are cut out on the BigShot.




mandag den 27. januar 2014

Christmas layout/Julelayout

Jeg har lavet dette julelayout til Nicolines album. 
Det var bestemt ikke let at tage et ordentligt julebillede af hende, 
så det var hvad det kunne blive til. 
Billedkvaliteten er ikke den bedste, men jeg syntes nu alligevel, 
at billedet skulle scrappes, så der kunne komme et layout i hendes album fra Julen 2013.

I made this Christmas layout for Nicoline's album. 
It wasn't easy to take a decent photo of her 
and the quality of the photo is not the best, 
anyway I think there must be a Christmas layout from 2013 in her album.

Your second Christmas

Jeg har brugt papir fra Christmas Countdown serien fra Bella Bvld., 
som var min yndlings juleserie i 2013. 
Pynt osv. er noget jeg havde i gemmerne. 

I used papers from the Christmas Countdown line from Bella Bvld. , 
which really was my favorite Christmas paper line in 2013. 
Embellishments are from my stash. 

I dag har vi fået lidt sne, det er om at nyde den lille smule vi får, 
for her i Esbjerg er det sjældent vi overhovedet får noget sne. 
Ærgerligt, når man er vild med det hvide drys.

Today we got a tiny amount of snow. 
Sadly we very rarely get much snow in our part of the country, 
so we have to enjoy the little we get. 
I know some of you are almost buried in snow
so mayby we could get a little of yours??

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

søndag den 5. januar 2014

December Daily #29 - #8

De sidste par år har jeg haft lyst til at lave en December Daily,
så i år gjorde jeg alvor af det, og Project life blev sat på stand-by i december.
Jeg gik allerede i gang med min december dagbog den 29. november 2013,
og jeg har udelukkende brugt materiale, som jeg havde i forvejen til bogen.

I put my Project Life on stand-by during December 
as I decided to make a December Daily instead. 
I only used what was in my stash and didn't buy anything new for this DD.

The front cover

Back of the frontcover

Den 29. november rykker julen for alvor ind i Esbjerg. 
Julebelysningen bliver tændt, skøjtebanen og Julehyttebyen på Torvet åbner 
og Julemanden kommer til byen fredag før 1. søndag i Advent, 
så jeg syntes det var en passende dag at starte på.

On November 29th. the Christmas moved into our town 
so I decided to start my DD on that Friday.

The Christmas lights were switched on
and

Santa came to town

Homemade stars



A present in Nicoline's stocking

A Danish Christmas speciality YUMMY

The first presents were bought

The old Santa (he is not very pretty but we love him)

Christmas decorations

Happy Birthday Kristian
-and Nicoline got a Christmas book in the stocking

We got a little bit of snow that melted away in no time

At the indoor Christmas market...

......buying stars

I morgen er det min første arbejdsdag i 2014. 
Allerede nu ved vi, at 2014 bliver et år med store forandringer. 
Ca. i uge 8 skal vi rykke ud af Akut Kirurgisk Modtagelse 
og over i nogle midlertidige lokaler, da afdelingen skal bygges helt om og renoveres, 
senere flytter vi tilbage i en stor Fælles Akut Modtagelse 
med ca. 75 akutte sengepladser indenfor alle specialer. 
Vi har ingen anelse om, hvor og hvordan vi kommer til at sidde 
i ombygningsperioden og man har glemt at afsætte plads til lægesekretærerne 
i den nye afdeling, så det må vi se til.

Jeg håber I synes det har været sjovt med et lille indblik i julen i vores familie. 
Jeg vender tilbage med flere sider senere.

Hope you enjoyed the little glimpse of our Christmas, I'll be back with more page.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten

mandag den 7. oktober 2013

17th Danish Scrapbooking Convention

Hi everyone,

I weekenden var jeg til min 17. Convention i Middelfart. 
Det er utroligt at tænke på, at jeg har været med til hver og én. 
Jeg må sige, at denne Convention overgår de andre. 
Der var en dejlig ro over det, sjove indslag og ikke mindst et super 
layout kursus med søde Nina Ostermann
Det var dejligt, at vi havde så god tid, der var både tid til at hyggesludre og tage gruppebillede, 
og alligevel brugte vi ikke al tiden der var sat af. 
Skønt at man ikke behøvede at stresse kunne nå at lave sit LO færdigt denne gang. 
For min skyld med Nina meget gerne komme til næste Convention og undervise.

I have had a fantastic weekend at the 17th Danish Scrapbooking Convention i Middelfart. 
Saturday I went to a GREAT class with Nina Ostermann where I created this layout. 
Nina i such a sweet girl and a talented scrapper, and I really enjoyed her class
and I hope she will be back with some new classes nex year.

Layoutet fra kurset med Nina Ostermann

Jeg lavede layoutet her. På forhånd havde vi fået at vide, 
at vi skulle medbringe enten et efterårs- eller julebillede, 
det billede jeg havde, der egnede sig bedst til projektet, var et af Nicoline 
i hendes fine julekjole. Layoutet er en del anderledes end det jeg plejer at lave, 
men jeg er nu rigtig godt tilfreds med resultatet. 
Det er altid skønt at rykke sig, og ikke altid lave ting i samme stil, synes jeg.

I thought out of the box with this page, 
it was fun creating something which was new to me, 
actually I am quite satisfied with the result.

Some details

...and more details
Alle os der var med på kurset




Stemningsbillede #1

Stemningsbillede #2

Jeg fik shoppet, hygget og sludret med rigtig mange side scappere, 
så jeg kan kun sige at det var en fantastisk Convention. Vi ses til marts 2014.

I did a lot of shopping, and had a really great time together with 200 wonderful 
Danish and German scrappers. I had a fantastic Convention so see you March 2014.

Knus Kirsten
Hugs Kirsten