Viser opslag med etiketten Mallorca. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten Mallorca. Vis alle opslag

søndag den 6. marts 2016

Layout | Mallorca #3

Lige nu nyder jeg tanken om, at vi har vinterferie i denne uge, og vi absolut ikke har nogen som helst planer, det er bare skønt. Vi tager en dag af gangen og ser hvordan vejret er, og hvad vi har lyst til. I dag er det så tid for den første blogpost her i marts. 

Maja, Claus og jeg på vej hjem.

Som det kan ses er billedet fra Alcudia. Inden vi tog til Alcudia første gang, havde jeg læst på nettet, at der fandtes en sti fra Port d'Alcudia til Alcudia Old Town, hvor man stort set undgik at komme i kontakt med trafikken. Det lykkedes os ret hurtigt at finde stien, som blev "vores" sti, - i hvert fald når det var lyst, når vi skulle til/fra hyggelige Old Town. Man kan færdes helt, helt trygt rundt i Alcudia, men der er ikke lys ved stien, så når man er natteblind som jeg, er det altså rarest at gå ad den ordinære vej hjem sidst på aftenen.

Lidt af hvert, bla. fra Freckled Fawn

Her ses så lige et par closeups af nogle af detaljerne.

Igen lidt af hvert, bla. fra October Afternoon og Freckled Fawn

Papiret der er brugt til dette layout, er fra Jet Set kittet fra WeR Memory Keepers, købt hos Scrapbook Fun, og ellers som sædvanlig ting fra gemmerne.

Det var alt for nu, så må vi se hvad dagen ellers kommer til at byde på, fortsat god søndag.




fredag den 15. januar 2016

Layout | Mallorca #2

Ja, så skulle vi helt hen til den 15. januar før jeg fik opdateret bloggen. Jeg har ellers en forhåbning om, at der vil komme lidt mere på bloggen her i 2016, men nu må vi se om det kommer til at holde stik.

Layoutet jeg vil vise i dag er fra smukke Valldemossa på Mallorca. Billedet er fra september 2014, hvor B. og jeg besøgte byen, mens vi var på ferie på vores yndlingsø med hele familien. Et "must do" på den alenlange liste vi har over, hvad vi gerne vil på dejlige Mallorca de næste gange vi kommer derned, er helt bestemt gensyn med den kønne by.


Nå, men tilbage til layoutet. Det har faktisk været færdigt længe, men jeg har manglet noget ordentligt dagslys, så der kunne tages nogle fornuftige billeder.

Papiret er alt sammen noget gammelt noget fra Chickanididdy Crafts, det samme er de lysegrønne bogstavstickers og den store blomst er klippet ud af et stykke mønsterpapir fra samme firma. Skumskriften og det hvide geotag er fra Freckled Fawn, resten er dims fra gemmerne.

Her er brugt et par almindelige tags fra supermarkedet og stickers fra Chickaniddy.

Closeup af papiret. De runde bogstavstickers er fra October Afternoon.

Jeg har det godt med, at vi er startet på et nyt år og tavlen er visket ren. 2015 var nemlig et år med mange udfordringer, så 2016 må gerne blive mere stille og roligt. Nytårsforsætter har vi ingen af, vi kan alligevel ikke overholde dem, men jeg har lovet mig selv, at passe bedre på mig selv og, sidste men ikke mindst, få noget mere hvile og søvn, så batterierne kan blive ladet bedre op i år.

Jeg vender snart tilbage med lidt Project Life, som jeg har været tosset nok til at starte på igen-igen, men mere om det næste gang.



mandag den 9. november 2015

Mallorca | Layout #1

Hello again,

Wow, I've finished my very first layout from Mallorca, - the island which we call Our Little Piece of Paradise. The photos are from September 2014 where we spent a week with our family in Alcudia. On the second day in Alcudia we strolled around the lovely marina area. The weather was lovely but a little cloudy, that's why the grayish colors.

The marina area in Alcudia, Mallorca

Because of the colors of the photos I chose to stick to light, dusty colors which I think matches the photos rather well.

What about you, are you getting your travel photos scrapped?
I'm SO excited I got started. It's just like being on the destinations one more time, so why not getting started?

See you when I have finished my next travel layout.