Det er længe siden jeg har lavet et rejse layout, WOW hvor jeg nød det.
Billedet er det sidste fra vores tur til Thailand i 2000... Bedre sent end aldrig.
I've made the last layout from out trip to Thailand back in 2000,
Twisten er at bruge en sikkerhedsnål
på layoutet...
The Twist is to use a Safety Pin on your layout.....
Når man skal fotografere f.eks en bygning eller som her en MEGA
stor trappe, er det tit svært at få det hele med på
billedet. Det var lige præcis hvad der skete, da jeg skulle
tage billede af trappen her med de 306 trin, som førte op
til Doi Suthep templet i Chiang Mai i Thaland.
Jeg købte et postkort med billede af trappen som jeg har brugt i stedet
for et foto, det er faktisk en ganske god måde at gøre det på.
Jeg må indrømme at 306 trin i 40 graders varme var lige
i overkanten af hvad jeg orkede, så jeg tog elevatoren.
Sometimes it is impossible to catch the entire subject when taking photos.
I did not manage to catch all the 306 steps leading up to
the Temple Doi Suthep in Chiang Mai, Thailand so
I bought a postcard which acutally is the photo on this layout.
I thought 306 steps in 40 degrees C/104 F was too strenuous
so I took the elevator.
Lidt hjemmelavet pynt/Some handmade elements
Her august skitsen, som er lavet af
Annette Gearside fra Australien
Here is the SWAT August Sketch created by
sweet Annette Gearside from Australia
Vi vil rigtig gerne se jeres bidrag ovre på SWAT bloggen
We cannot wait to see your take on the sketch.
which means you can upload your take on the sketch on
both challenge blogs if all criterias are followed.
SWAT: Use a safety oin somewhere on your layout
on your layout.
Tak fordi du kiggede forbi
Thanks for stopping by
Knus Kirsten
Hugs Kirsten